tutaj

-Tutaj jest wszystko rozpisane.
-Ale po co?
-Chce mieć pewność, że nie pomylimy nikogo, wiesz…
-Ale spotykamy się od miesięcy.
-To jest wyjątkowe spotkanie wolałem się upewnić. Więc tutaj jest numeracja, od 1 do 15, numery przydzieliłem w zależności od tego jak istotna jest ta osoba dla nas, dalej masz zainteresowania, które się pokrywają z nami.
-Aha…
-Tutaj zainteresowania, które dla nas są nieodpowiednie… rzeczy, których nie lubią, ulubione napoje, przekąski, muzyka, książka itd.
-Skąd wiesz to wszystko?
-Mam swoje sposoby.
-Powiedz!
-Z facebooka…
-Aha.
-Więc na końcu jest ogólna ocena, jak widzisz Michał, który jest trzeci ma wyższą ocenę od Karola który jest dla nas numerem jeden, dlatego, że ogólna ocena jest oceną czysto teoretyczną, więc gdy dodamy do tego inne pochodne okazuje się, że niektórzy bardziej nam odpowiadają inni mniej.
-Ale po co? Przecież i tak wybieramy przez losowanie fantów?
-Tak, ale dzięki tej tabeli jesteśmy w stanie stwierdzić, czy otrzymaliśmy najbardziej odpowiadającą nam drużynę, czy np. aby zwiększyć zgranie drużyny nie będziemy musieli się naginać tak jak w wypadku Michała dwójki, który jest ostatni a jego podejścia do życia nijak się ma do naszego. Wtedy, aby nie tworzyć rozłamu w drużynie, my jako ludzie świadomi, będziemy się starać pogodzić wszystkich członków znajdując jedną wspólną cechę, poza grą oczywiście, która spowoduje, że naszs drużyna będzie jednością co zapewni nam wygraną.
-Nie podchodzisz do tego zbyt poważnie?
-Posłuchaj w tych rozgrywkach nie możemy pozwolić sobie na jakiekolwiek ryzyko, jeśli uda się nam wygrać trafimy do panteonu sław…
-Nie wiem czy panteon sław na naszym oddziale jest faktycznym powodem do dumy.
-Pamiętaj, że to nasz ostatni tydzień, wystarczy jeden mały błąd i nie tylko stracimy szansę na zostanie legendami, ale również prawdopodobnie całe moje leczenie pójdzie na marne, gdyż lekarz kazał mi znaleźć hobby i się nim rozkoszować, jeśli stracę to hobby poprzez twoją niechęć do współpracy nie wiem czy poradzę sobie jak stąd wyjdziemy.
-Chyba nie do końca o takie podejście do…
-Szarady stały się dla mnie nowym sensem istnienia, jestem w tym świetny stosuje genialną taktykę, którą sam wymyśliłem, tworzę fascynujące gry słowne, które są nieprawdopodobnie trudne do odkrycia dla ludzi, którzy nie są ze mną blisko, to że dostaliśmy pozwolenie grania zawsze jako para jest naszą siłą, jeśli wygramy jeszcze raz, będziemy jedynymi w historii, którzy byli na leczenie przez dłużej niż 4 miesiące i nigdy nie przegrali. Pamiętaj, że Anonim spisuję to od kiedy tu trafił, a ostatnio opowiadał mi strzałach podczas stanu wojennego, więc mamy szansę być kimś.
-Tak.
-To też otwiera dla nas całkiem nowy świat, pamiętaj… 90% osób którzy tutaj są mają własne firmy i darzą nasz szacunkiem, myślisz, że nie dostaniemy u nich pracy gdy staniemy się legendami całego szpitala.
-Jeśli…
-Nawet nie waż się tak mówić. Tu nie ma żadnej kalkulacji wszystko mam przygotowane i nic nas nie zatrzyma.


About this entry